هتل کانفریوم شهر وان ترکیه

HOTEL CONFORIUM VAN

گالری عکس

در حال بارگزاری...
در حال بارگزاری...
هتل کانفریوم شهر وان ترکیه

هتل کانفریوم ( Hotel The Conforium Van ) شهر وان ترکیه یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شهر وان است که بعد از پاندمی کرونا افتتاح شده است ، این هتل لوکس یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل در ترکیه به شمار می‌آید و جزو پنج هتل برتر شهر وان محسوب می‌شود.

هتل کانفریوم شهر وان از نظر امکانات رفاهی نیز عملکردی در جلب رضایت اقامت‌کنندگان خود داشته و از نظر مسافران، خدمات رفاهی مناسب ، تمیزی و نظافت اتاق‌ها، برخورد حرفه‌ای کارکنان ، از مهمترین نقاط قوت این هتل هستند بنابراین، هنگام سفر به شهر وان ، هتل کانفریوم از جمله گزینه‌هایی است که نباید ساده از کنار آن بگذرید. تمامی اتاق‌ های هتل کانفریوم مجهز به تخت و تشکهای راحت و درجه یک، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم عایق صدا ، تلویزیون‌های ال‌سی‌دی ، مینی‌بار و صندوق امانات هستند. تیپ اتاق‌ها شامل یک تخته ، دو تخته ، دو تخته با تخت اضافی (تخت تاشو مسافرتی) و کینگ سوییت است. نرخ کودک رایگان برای یک کودک زیر ۶ سال اعمال می‌شود و کودک دوم به بعد نرخ بزرگسال محسوب می‌شود. درصد محبوبیت مسافران از این هتل 8.5 از ۱۰ می‌باشد.

صبحانه هتل کانفریوم در رستوران هتل در ساعات 7 تا 10 صبح به صورت بوفه سرو می گردد. در وعده های غذایی ناهار و شام  و میان وعده هم میهمانان می‌توانند از طعم‌های بی‌نظیر غذاهای محلی و بین‌المللی به ‌صورت بوفه در رستوران هتل لذت ببرند. رستوران بین المللی هتل با انواع غذاهای ترک و بین الملل آماده پذیرایی از میهمانان می‌باشد. فضای دلپذیر کافی شاپ هتل امکان استفاده از خدمات چای و قهوه و کیک و نوشیدنی های متنوع را در تمامی ساعات شبانه روز فراهم نموده است. علاوه بر این ، هتل دارای بار بوده که انواع نوشیدنی‌ها ، کوکتل ها و اسنک‌ ها را سرو می‌کنند.

میهمانان در هتل کانفریوم وان می‌توانند از باشگاه بدنسازی ، سونا و استخر سرپوشیده هتل استفاده کنند. همچنین یک حمام ترکی برای حمام بخار و یا ماساژ ریلکسی نیز ارائه می‌گردد. پذیرش هتل به‌صورت ۲۴‌ساعته آماده ارائه خدمات خواهد بود. ورود حیوانات اهلی به این هتل مجاز نیست.

این هتل در انتهای خیابان ماراش یکی از دو بلوار اصلی شهر وان قرار دارد و فاصله ای حدود  1500 متر تا چهارراه جمهوریت و نبض شهر شما را به طی مسیر پیاده و لذت بردن از فروشگاهها و مراکز خرید در طی مسیر دعوت می نماید. هر چند این مسافت نسبتا زیاد را می توانید با تاکسی یا سرویسهای دولموش عمومی شهر نیز طی کنید. فاصله این هتل با مرکز شهر با وسایل نقلیه عمومی تنها 15 دقیقه می باشد. فرودگاه وان تنها 15 دقیقه با خودرو از هتل فاصله دارد. برای گشت گذار در شهر و یا بازدید از مراکز دیدنی شهر وان از جمله قلعه وان ، خانه وارونه ، خانه گربه ها ، موزه وان ، جزیره آکدامار و ساحل ادرمیت میتوانید از وسایل نقلیه عمومی یا تاکسی استفاده نمایید. تورهای آپشنال جزیره و گشت شهری و تور کشتی تفریحی با هزینه های مصوب و اجرای کارگزاران محلی مجرب از طریق همکاران ما در شرکت رادسیر قابل رزرو می باشد.

برای تجربه سفری خاطره‌انگیز و راحت، می‌توانید رزرو هتل آنلاین را از طریق سایت ما و سامانه رزرواسیون نارتور www.nartour.ir  انجام دهید و از امکانات فوق‌العاده هتل کانفریوم در وان بهره‌مند شوید. تاریخ سفر و ظرفیت و امکانات اتاق مورد نظر، بر هزینه رزرو هتل تاثیرگذار هستند لذا با رزرو هتل توسط سایت ما، اطمینان حاصل کنید که بهترین قیمت و بهترین خدمات را در رزرو هتل در شهر وان از شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری رادسیرفربار سپهر دریافت می‌کنید.

HOTEL CONFORIUM VAN
پنج ستاره
14:00
12:00
دارد
دارد
دارد
10 دقیقه (ماشین)
13 دقیقه (ماشین)
15 دقیقه (ماشین)
15 دقیقه (ماشین)
متوسط
خیابان جمهوریت:
مراکز خرید:
هتل ها:
رستوران ها:
قیمت اتاق های هتل کانفریوم شهر وان ترکیه
هتل کانفریوم شهر وان ترکیه

یک تخته استاندارد

1 تخت ظرفیت: 1 بزرگسال + 1 کودک بدون تخت

با صبحانه

4,832,000 / 1 شب
هتل کانفریوم شهر وان ترکیه

دو تخته استاندارد

2 تخت ظرفیت: 2 بزرگسال + 1 کودک بدون تخت

با صبحانه

5,551,000 / 1 شب
هتل کانفریوم شهر وان ترکیه

دو تخته استاندارد با تخت اضافی

2 تخت + 1 تخت اضافی ظرفیت: 3 بزرگسال + 1 کودک بدون تخت

با صبحانه

6,595,000 / 1 شب
نظرات بازديد كنندگان:
  • 1402-06-28 08:02
    میهمان
    امکانات و خدمات هتل در حد هتل 4 ستاره است.
    در طول اقامت دو روزه ما چندین بار قطعی برق و آب داشتیم.
    امکان تنظیم دمای مورد نظر میهمان در اتاق وجود ندارد.
  • 1402-09-05 12:01
    میهمان
    هتل 5 ستاره تازه ساخت و خوبی بود از بابت کیفیت عالی
    ولی از مراکز خرید و خیابان جهموریت دوره باید حتما با ماشین رفت و آمد داشت
    هر چند دولموش ها هزینه زیادی نمیگیرن نفری حدودا 10 لیر میگرفتن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
متن:
عنوان

برای ارسال درخواست رزرواسیون هتل

و پرداخت آنلاین + ووچر آنلاین

کلیک کنید 

مشاوره و تماس مستقیم
بهترین نرخ هتل و تور
در همه شهرهای ترکیه 
واتساپ - تلگرام - روبیکا
09361346437

برای ارسال درخواست رزرواسیون هتل

و پرداخت آنلاین + ووچر آنلاین

کلیک کنید 


جهت مشاهده نرخ

تـورهای 4روزه شهر وان ترکیه

از تهران و تبریز ویژه ایام عادی

کلیک کنید


برای ارسال درخواست رزرواسیون هتل

و پرداخت آنلاین + ووچر آنلاین

کلیک کنید 


برای مشاهده
قیمت هتلهای ترابزون 
کلیک کنید 

برای ارسال درخواست رزرواسیون هتل

و پرداخت آنلاین + ووچر آنلاین

کلیک کنید