هتل ساحلی رامادا شهر وان ترکیه

RAMADA BY WYNDHAM HOTEL VAN

گالری عکس

در حال بارگزاری...
در حال بارگزاری...
هتل ساحلی رامادا شهر وان ترکیه

هتل ساحلی رامادا ( Hotel Ramada By Wyndham Van ) شهر وان ترکیه  بخشی از هتل‌های ازنجیره‌ای وایندهام است که به‌ خاطر خدمات و امکانات عالی‌اش شناخته شده است. این هتل لوکس 4ستاره یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل در ترکیه به شمار می‌آید و جزو پنج هتل برتر شهر وان محسوب می‌شود.

هتل ساحلی رامادا شهر وان در کنار دریاچه وان واقع شده‌است و علاوه بر برخورداری از ساحل و پلاژ اختصاصی خود از چشم‌اندازی بی‌نظیر از دریاچه و امکانات داخلی لوکس برخوردار است. اتاق‌های بزرگ و جا‌دار هتل با مبلمان و تجهیزات مدرن دکور شده‌اند. تمامی اتاق‌ها رختخواب درجه یک، سیستم گرمایش و سرمایش مناسب، گاوصندوق با قابلیت نگهداری لپ‌تاپ، محصولات سازگار با محیط زیست، کمد، قهوه فوری و چای کیسه‌ای رایگان، حمام و تلویزیون دارا هستند. برخی از آن‌ها ویوو به منظره دریاچه، شهر و یا تپه‌های اطراف دارند که تجربه اقامت در این هتل را لذت‌ بخش‌تر می‌کند. تیپ اتاق‌ها شامل یک تخته، دو تخته، دو تخته با تخت اضافی (تخت تاشو مسافرتی) و کینگ سوییت است. نرخ کودک رایگان برای یک کودک زیر ۶ سال اعمال می‌شود و کودک دوم به بعد نرخ بزرگسال محسوب می‌شود. درصد محبوبیت مسافران از این هتل 9 از ۱۰ می‌باشد.

صبحانه در این هتل در رستوران هتل در ساعات 7 تا 10 صبح به صورت بوفه سرو می گردد. در وعده های غذایی ناهار و شام  و میان وعده هم میهمانان می‌توانند از طعم‌های بی‌نظیر غذاهای محلی و بین‌المللی در رستوران هتل لذت ببرند. رستوران بین المللی هتل با انواع غذاهای ترک و بین الملل آماده پذیرایی از میهمانان می‌باشد. فضای دلپذیر کافی شاپ هتل امکان استفاده از خدمات چای و قهوه و کیک و نوشیدنی های متنوع را در تمامی ساعات شبانه روز فراهم نموده است. علاوه بر این، هتل دارای بار بوده که انواع نوشیدنی‌ها، کوکتل‌ها و اسنک‌ها را سرو می‌کنند.

میهمانان در هتل ساحلی رامادا شهر وان ترکیه می‌توانند از باشگاه بدنسازی هتل استفاده کنند. همچنین برای مسافران بیزنسی امکانات مشترک دفتری نیز قابل استفاده می باشد. پذیرش هتل به‌صورت ۲۴‌ساعته آماده ارائه خدمات خواهد بود. ورود حیوانات اهلی به این هتل مجاز نیست.

هتل رامادا بای وایندهام در کنار دریاچه وان و خارج از شهر قرار دارد و با ساحل اختصاصی خود تنها هتل چهارستاره با ساحل اختصاصی در شهر وان ترکیه می باشد و ویووی بی‌نظیری به دریاچه دارد. فرودگاه وان تنها 10 دقیقه با خودرو از هتل فاصله داشته و پارکینگ اختصاصی نیز در دسترس می‌باشد. برای گشت گذار در شهر و صرف غذا های لذیذ و پرطرفدار ترک و یا بازدید از مراکز دیدنی شهر وان از جمله قلعه وان، خانه وارونه، خانه گربه ها، موزه وان، جزیره آکدامار و ساحل ادرمیت میتوانید از وسایل نقلیه عمومی یا تاکسی استفاده نمایید. فاصله این هتل با مرکز شهر با وسایل نقلیه عمومی تنها 25 دقیقه می باشد. تورهای آپشنال جزیره و گشت شهری و تور کشتی تفریحی با هزینه های مصوب و اجرای کارگزاران محلی مجرب از طریق همکاران ما در شرکت رادسیر قابل رزرو می باشد.

برای تجربه سفری خاطره‌انگیز و راحت، می‌توانید رزرو هتل آنلاین را از طریق سایت ما و سامانه رزرواسیون نارتور www.nartour.ir  انجام دهید و از امکانات فوق‌العاده هتل ساحلی رامادا شهر وان ترکیه بهره‌مند شوید. تاریخ سفر و ظرفیت و امکانات اتاق مورد نظر، بر هزینه رزرو هتل تاثیرگذار هستند لذا با رزرو هتل توسط سایت ما، اطمینان حاصل کنید که بهترین قیمت و بهترین خدمات را در رزرو هتل در شهر وان از شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری رادسیرفربار سپهر دریافت می‌کنید.

RAMADA BY WYNDHAM HOTEL VAN
چهار ستاره
14:00
12:00
دارد
دارد
ندارد
25 دقیقه با ون
30 دقیقه با ون + پیاده
25 دقیقه با ون
10 دقیقه با تاکسی
ساحلی و خارج از شهر
خیابان جمهوریت:
مراکز خرید:
هتل ها:
رستوران ها:
قیمت اتاق های هتل ساحلی رامادا شهر وان ترکیه
هتل ساحلی رامادا شهر وان ترکیه

یک تخته استاندارد

1 تخت ظرفیت: 1 بزرگسال

با صبحانه

5,355,000 / 1 شب
هتل ساحلی رامادا شهر وان ترکیه

دو تخته استاندارد

2 تخت ظرفیت: 2 بزرگسال

با صبحانه

7,140,000 / 1 شب
هتل ساحلی رامادا شهر وان ترکیه

سه تخته استاندارد

3 تخت ظرفیت: 3 بزرگسال

با صبحانه

9,660,000 / 1 شب
نظرات بازديد كنندگان:
  • 1402-09-05 12:05
    میهمان
    فقط میتونم بگم فوق العاده هست این هتل
    کسی که بخواد ریلکس کنه و از آرامش و ویو لذت ببره خیلی پیشنهاد میکنم
    صبحانشم خیلی خوب بود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
متن:
عنوان

برای ارسال درخواست رزرواسیون هتل

و پرداخت آنلاین + ووچر آنلاین

کلیک کنید 

مشاوره و تماس مستقیم
بهترین نرخ هتل و تور
در همه شهرهای ترکیه 
واتساپ - تلگرام - روبیکا
09361346437

برای ارسال درخواست رزرواسیون هتل

و پرداخت آنلاین + ووچر آنلاین

کلیک کنید 


جهت مشاهده نرخ

تـورهای 4روزه شهر وان ترکیه

از تهران و تبریز ویژه ایام عادی

کلیک کنید


برای ارسال درخواست رزرواسیون هتل

و پرداخت آنلاین + ووچر آنلاین

کلیک کنید 


برای مشاهده
قیمت هتلهای ترابزون 
کلیک کنید 

برای ارسال درخواست رزرواسیون هتل

و پرداخت آنلاین + ووچر آنلاین

کلیک کنید