راهنمای رزرو هتل

با تشکر از انتخاب شما برای رزرو هتل یا تور لطفا به شرح ذیل اقدام فرمایید.
1- به صفحه اصلی سایت www.nartour.ir   مراجعه کنید.
توصیه میشود در لیست هتلها پس از بررسی هتلها و لیست قیمتها هتل خود را قطعا انتخاب نموده و سپس در صفحه اصلی به سراغ باکس رزرواسیون بروید.
2- هتل مورد نظر خود یا شهر مورد نظرتان را بر اساس تاریخ ورود و تعداد شب اقامت مورد نظر برای رزرواسیون انتخاب نمایید.  این هتل درخواست قطعی شما برای رزرو محسوب می شود لذا انتخاب خود را با همراهان قطعی نموده و درخواست نمایید.
3- هتلهای دارای ظرفیت بر اساس نوع اتاق و قیمتهای مربوطه نمایش داده می شود.
4- اتاق مورد نظر خود را بر اساس تعداد مسافران (کودک بالای 5 سال یعنی به شش سال خود وارد شده باشد) بزرگسال محسوب شده و بر اساس این تعداد تخت اتاق خود را انتخاب نمایید. اگر بیشتر از یک اتاق درخواست داشته باشید می توانید دوباره با کلید افزودن اتاق اقدام نمایید. نام مسافر را وارد نمایید یا با انتخاب خودتان به عنوان مسافر ادامه رزرواسیون را تایید نمایید. بعد از تایید اس ام اس درخواست رزرواسیون را دریافت خواهید کرد. اگر از صفحه خارج شدید دوباره میتوانید با همان شماره همراه وارد شده و در منوی رزرواسیونهای من وضعیت رزرو در خواستی خود را ببینید.
5- اگر هتل و اتاق درخواستی شما دارای ظرفیت گارانتی باشد بعد از پیغام در حال بررسی بلافاصله رزرواسیون شما تایید شده و به صفحه پرداخت وارد می شوید و با انتخاب پرداخت می توانید هزینه را تسویه نموده و ووچر هتل با صورتحساب را دریافت نمایید.

اگر هتل و اتاق درخواستی شما دارای ظرفیت شناور باشد پیغام در حال بررسی نمایش داده می شود منتظر بمانید تا همکاران آنلاین ما به نوبت و رعایت اولویت ساعت و تاریخ ، درخواستهای رسیده از لحاظ داشتن ظرفیت هتل مورد نظر شما را بررسی و جواب دهند. این موارد در ساعات اداری شرکت و از  10 صبح تا 6 بعداز ظهر  امکانپذیر بوده و زمانی حدود نیم تا دو ساعت را در بر خواهد گرفت.

 حتما ⚠️ مد نظر داشته باشید که:
⚡بعد از هر درخواست شما، بررسی آن مستلزم زمان و صبوری شماست. در همان صفحه رزرواسیون بمانید.
⚡درخواست شما از لحاظ امکان رزرو در تاریخ مورد تقاضا و تعداد اتاق و نفر با هتل مربوطه چک و سپس به شما اعلام نتیجه خواهد شد.لطفا منتظر بمانید و از ارسال مجدد درخواست و یا تماس واتس آپ خودداری فرمایید.
6- در صورت تایید شدن درخواست شما پیغام تایید شد در صفحه شما ظاهر شده و اس ام اس تایید و پرداخت نیز به شماره همراه شما ارسال می گردد. بلافاصله نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایید چون فرصت تکمیل رزرو محدود بوده و در صورت عدم پرداخت باطل خواهد شد و چه بسا هزینه جریمه کنسلی را شامل خواهد شد.
در صورت عدم تایید میتوانید هتل دیگری را برای چک کردن رزرواسیون خود انتخاب نموده و مراحل درخواست را تکرار نمایید.
7- دریافت ووچر فارسی و انگلیسی و صورتحساب فروش در منوی رزرواسیون های من با عنوانهای قرارداد شما قابل دریافت می گردد.

مدارک خود را می توانید در همان صفحه خود اعم از ووچر هتل و صورتحساب خرید خود به صورت فایل دریافت نمایید.

 ⚡ در صورت ضرورت با شماره ثابت دفتر  04135555122 تماس بگیرید. اگر قصد مراجعه حضوری به دفتر مار را دارید لطفا قبلا مقدمات رزرو و پرداخت و اخذ ووچر هتل را تکمیل نمایید چون در مراجعه حضوری با توجه به زمانبر بودن استعلام و تاییدیه هتل امکان بودن در خدمتتان را نداریم. برای تحویل فیزیکی مدارک می توانید در ساعات کار معمول همکاران و با هماهنگی جهت دریافت مراجعه نمایید.
از صبر و شکیبایی شما در ایام پرتقاضا صمیمانه سپاسگزاریم.
توضیحات بیشتر در خصوص شرایط سفر و گذرنامه و تست های لازم را می توانید از منوی وبلاگ و دانستنیهای سفر در سایت ما مشاهده بفرمایید.
www.nartour.ir

عنوان

برای ارسال درخواست رزرواسیون هتل

و پرداخت آنلاین + ووچر آنلاین

کلیک کنید 

مشاوره و تماس مستقیم
بهترین نرخ هتل و تور
در همه شهرهای ترکیه 
واتساپ - تلگرام - روبیکا
09361346437

برای ارسال درخواست رزرواسیون هتل

و پرداخت آنلاین + ووچر آنلاین

کلیک کنید 


جهت مشاهده نرخ

تـورهای 4روزه شهر وان ترکیه

از تهران و تبریز ویژه ایام عادی

کلیک کنید


برای ارسال درخواست رزرواسیون هتل

و پرداخت آنلاین + ووچر آنلاین

کلیک کنید 


برای مشاهده
قیمت هتلهای ترابزون 
کلیک کنید 

برای ارسال درخواست رزرواسیون هتل

و پرداخت آنلاین + ووچر آنلاین

کلیک کنید